4oci.cz
Ilustrační obrázek
Je čas na změnu, průmyslová ...
V představách slavných spisovatelů science fiction z minulého století mělo lidstvo po roce 2000 ...
Ellen Haeserová
Nicotnost pomine, kvalita ...
Ellen Haeserová přijela na letošní veletrh OPTA s přednáškou, v níž popisovala nejen brýlové obruby ...
Jan Sucharda
Jan Sucharda: nestor oční ...
Do bytu v činžovním domě v pražském Břevnově mě od hlavního vchodu vede kolem prášících dělníků Alice ...

Oční optika v Německu – tendence a vývoj

Každoročně v této rubrice sledujeme vývoj oboru oční optika v sousedním Německu. To je známé mimo jiné tím, že má velmi dobře a přesně zpracované ...  celý článek
9. 1. 2013
 
Ilustrační obrázek

Psychologie prodeje – 7. část

Pro úspěšný obchod je kromě odborných znalostí důležitá také duševní pohoda a dobrá nálada. Je mnoho negativních vlivů, které přicházejí z mnoha směrů ...  celý článek
12. 9. 2012
 
Ilustrační fotografie

Gentlemanská dohoda v optice

Je to již více než 20 let, co první kolegové optici vstoupili do vod soukromého podnikání v oční optice. Většina z nich se prostřednictvím malé ...  celý článek
20. 6. 2012
 
Ilustrační obrázek

Psychologie prodeje – 6. část: Není optik jako optik

Jedna z důležitých zásad při prodeji a přístupu k zákazníkovi je vystupovat před ním suverénně, sebejistě a uvolněně. Takto působíme na zákazníka pouze ...  celý článek
21. 5. 2012
 
ilustrační fotografie

Krok vpřed a dva zpět – ohlédnutí za rokem 2011 v optikách

Je jasné, že na rok 2011 nebudeme vzpomínat jako na rok, který se v oční optice skutečně vydařil.  celý článek
23. 3. 2012
 

Psychologie prodeje – 4. část

Zopakujme si na úvod opět tři pravidla z předešlé části. Našeho zákazníka-partnera nesmíme hodnotit podle vzhledu, oblečení, výrazu obličeje nebo podle ...  celý článek
5. 1. 2012
 

Psychologie prodeje – 3. část

Zopakujme si nejprve první dvě pravidla z minulé části. Za prvé: to nejdůležitější, v čem musíme mít jasno, je to, jakého cíle chceme dosáhnout. Za ...  celý článek
1. 9. 2011
 

Psychologie prodeje – 2. část

Minule jsme si vyjmenovali několik pravidel, která bychom měli dodržovat při komunikaci se zákazníkem či obchodním partnerem. Nyní si podrobně ...  celý článek
1. 6. 2011
 

Psychologie prodeje

Úvod O tom, co je psychologie prodeje, bylo již hodně napsáno a často se o tom také diskutuje. Názory na to, jak bychom měli přistupovat k ...  celý článek
2. 12. 2010
 

Přinese nám vzdělávání věrné klienty?

Důsledky celkového zpomalení ekonomiky v loňském roce jsme v optickém oboru pocítili především jako zostření konkurenčního tlaku. Tím se ovšem do ...  celý článek
3. 9. 2010
    [ Katalog firem ]

Oční optika Jiří Mencák

Široká nabídka brýlových obrub světových značek, brýlových čoček, slunečních ...

MINESI OPTIK s.r.o.

Široký sortiment brýlových obrub světoznámých značek (D&G, Versace, Vogue ...

Oční optika OPTOPRISMA s.r.o.

Velký výběr značkových brýlových obrub, brýlová skla všech typů, sluneční ...

GrandOptical, OC Olympia Plzeň

Široká nabídka dioptrických i slunečních brýlí, brýlových čoček a ...

Carl Zeiss s.r.o.
Korekční brýlové čočky, lupy a pomůcky pro slabozraké, dalekohledy ...

Oční optika Pavel Tomší

Velký výběr dioptrických obrub, slunečních brýlí, pouzder, mikrovláken a ...

Ilustrační obrázek
Je čas na změnu, průmyslová ...
V představách slavných spisovatelů science fiction z minulého století mělo lidstvo po roce 2000 ...
Ellen Haeserová
Nicotnost pomine, kvalita ...
Ellen Haeserová přijela na letošní veletrh OPTA s přednáškou, v níž popisovala nejen brýlové obruby ...
Jan Sucharda
Jan Sucharda: nestor oční ...
Do bytu v činžovním domě v pražském Břevnově mě od hlavního vchodu vede kolem prášících dělníků Alice ...

Vygenerováno za 0.0804 sec
Informační portál mapující oblast oční optiky a optometrie. Posláním portálu je srozumitelnou formou oslovit co nejširší veřejnost se zájmem o vidění, zrak, módní trendy a konkrétní služby v oblasti oční optiky. Součástí portálu je katalog firem a jejich produktů a služeb.
Publikování nebo šíření obsahu serveru nebo jakékoliv části zveřejněného materiálu jakoukoliv formou je bez předchozího písemného souhlasu vydavatele zakázáno.

2019 © 4stav.cz | Provozovatel: EXPO DATA spol. s r.o. | Webmaster: ORAX, s.r.o.,  EXPOCOMP, spol. s r.o.