Oční optika v Německu – tendence a vývoj
Každoročně v této rubrice sledujeme vývoj oboru oční optika v sousedním Německu. To je známé mimo jiné tím, že má velmi dobře a přesně zpracované ... celý článekPsychologie prodeje – 6. část: Není optik jako optik
Jedna z důležitých zásad při prodeji a přístupu k zákazníkovi je vystupovat před ním suverénně, sebejistě a uvolněně. Takto působíme na zákazníka pouze ... celý článekKrok vpřed a dva zpět – ohlédnutí za rokem 2011 v optikách
Je jasné, že na rok 2011 nebudeme vzpomínat jako na rok, který se v oční optice skutečně vydařil. celý článekPřinese nám vzdělávání věrné klienty?
Důsledky celkového zpomalení ekonomiky v loňském roce jsme v optickém oboru pocítili především jako zostření konkurenčního tlaku. Tím se ovšem do ... celý článek2023 © 4stav.cz | Provozovatel: EXPO DATA spol. s r.o. | Webmaster: ORAX, s.r.o., EXPOCOMP, spol. s r.o.