4oci.cz
Topografie OP
Individuální kontaktní čočky ...
Na podzim 2019 jsem měl telefonát z Brna od kolegy optometristy Tomáše Pospíchala, který se ...
eLegal se dlouhodobě zaměřuje na marketingové právo a regulaci reklamy ve zdravotnictví.
Co změnila novela zákona o ...
Od 26. května 2021 platí nová pravidla regulace reklamy pro zdravotnické prostředky, tedy produkty ...
Riziko vzniku a progrese zejména VPMD a senilní katarakty lze ovlivnit dostatečným příjmem antioxidantů a dalších látek esenciálních pro zdraví očí.
Nemoci oka související s věkem ...
S pokračujícím trendem zvyšování délky života a stárnutí populace se prevalence nemocí oka ...

Oční optika v Německu – tendence a vývoj

Každoročně v této rubrice sledujeme vývoj oboru oční optika v sousedním Německu. To je známé mimo jiné tím, že má velmi dobře a přesně zpracované ...  celý článek
9. 1. 2013
 
Ilustrační obrázek

Psychologie prodeje – 7. část

Pro úspěšný obchod je kromě odborných znalostí důležitá také duševní pohoda a dobrá nálada. Je mnoho negativních vlivů, které přicházejí z mnoha směrů ...  celý článek
12. 9. 2012
 
Ilustrační fotografie

Gentlemanská dohoda v optice

Je to již více než 20 let, co první kolegové optici vstoupili do vod soukromého podnikání v oční optice. Většina z nich se prostřednictvím malé ...  celý článek
20. 6. 2012
 
Ilustrační obrázek

Psychologie prodeje – 6. část: Není optik jako optik

Jedna z důležitých zásad při prodeji a přístupu k zákazníkovi je vystupovat před ním suverénně, sebejistě a uvolněně. Takto působíme na zákazníka pouze ...  celý článek
21. 5. 2012
 
ilustrační fotografie

Krok vpřed a dva zpět – ohlédnutí za rokem 2011 v optikách

Je jasné, že na rok 2011 nebudeme vzpomínat jako na rok, který se v oční optice skutečně vydařil.  celý článek
23. 3. 2012
 

Psychologie prodeje – 4. část

Zopakujme si na úvod opět tři pravidla z předešlé části. Našeho zákazníka-partnera nesmíme hodnotit podle vzhledu, oblečení, výrazu obličeje nebo podle ...  celý článek
5. 1. 2012
 

Psychologie prodeje – 3. část

Zopakujme si nejprve první dvě pravidla z minulé části. Za prvé: to nejdůležitější, v čem musíme mít jasno, je to, jakého cíle chceme dosáhnout. Za ...  celý článek
1. 9. 2011
 

Psychologie prodeje – 2. část

Minule jsme si vyjmenovali několik pravidel, která bychom měli dodržovat při komunikaci se zákazníkem či obchodním partnerem. Nyní si podrobně ...  celý článek
1. 6. 2011
 

Psychologie prodeje

Úvod O tom, co je psychologie prodeje, bylo již hodně napsáno a často se o tom také diskutuje. Názory na to, jak bychom měli přistupovat k ...  celý článek
2. 12. 2010
 

Přinese nám vzdělávání věrné klienty?

Důsledky celkového zpomalení ekonomiky v loňském roce jsme v optickém oboru pocítili především jako zostření konkurenčního tlaku. Tím se ovšem do ...  celý článek
3. 9. 2010
    [ Katalog firem ]

Optik Visio

Kompletní služby: oční optika, měření zraku, aplikace kontaktních čoček ...

Šárka Dlouhá Nytrová

Prodej a zhotovování brýlí, sluneční brýle, pouzdra, kontaktní čočky a ...

Eiffel optic, Liberec

Prodej a zhotovování brýlí, nejmodernější způsob korekce zrakových vad ...

Oční optika Jitka Urbanová

Široká nabídka dioptrických a slunečních brýlí pro všechny věkové skupiny ...

Oční optika Tomková

Prodej dioptrických, slunečních a sportovních brýlí. Prodej kontaktních ...

Optim Turnov

Polotovary jednoohniskových brýlových čoček a ostatní brýlové čočky pro ...

Topografie OP
Individuální kontaktní čočky ...
Na podzim 2019 jsem měl telefonát z Brna od kolegy optometristy Tomáše Pospíchala, který se ...
eLegal se dlouhodobě zaměřuje na marketingové právo a regulaci reklamy ve zdravotnictví.
Co změnila novela zákona o ...
Od 26. května 2021 platí nová pravidla regulace reklamy pro zdravotnické prostředky, tedy produkty ...
Riziko vzniku a progrese zejména VPMD a senilní katarakty lze ovlivnit dostatečným příjmem antioxidantů a dalších látek esenciálních pro zdraví očí.
Nemoci oka související s věkem ...
S pokračujícím trendem zvyšování délky života a stárnutí populace se prevalence nemocí oka ...

Vygenerováno za 0.0395 sec
Informační portál mapující oblast oční optiky a optometrie. Posláním portálu je srozumitelnou formou oslovit co nejširší veřejnost se zájmem o vidění, zrak, módní trendy a konkrétní služby v oblasti oční optiky. Součástí portálu je katalog firem a jejich produktů a služeb.
Publikování nebo šíření obsahu serveru nebo jakékoliv části zveřejněného materiálu jakoukoliv formou je bez předchozího písemného souhlasu vydavatele zakázáno.

Cookies

2024 © 4stav.cz | Provozovatel: EXPO DATA spol. s r.o. | Webmaster: ORAX, s.r.o.,  EXPOCOMP, spol. s r.o.