OPTA 2017
4oci.cz
Katarakta je ztráta průhlednosti oční čočky
Refrakční stav oka ve vztahu k ...
Lidské oko je živý, velice jemný organizmus. Kvalita obrazu závisí na průhlednosti optických ...
Přístroje pro měření fúzních rezerv
Přístroje pro měření fúzních ...
Přístroje můžeme rozdělit podle způsobu navození potřeby fúzní vergence do dvou kategorií. V první ...
Ztráta centrálního vidění při věkem podmíněné makulární degeneraci výrazně omezuje možnost řídit automobil
Když se jízda autem stane ...
Lidé, kteří v opilosti usednou za volant a stávají se tak nebezpečím pro sebe i své okolí, jsou ve ...

Oční optika v Německu – tendence a vývoj

Každoročně v této rubrice sledujeme vývoj oboru oční optika v sousedním Německu. To je známé mimo jiné tím, že má velmi dobře a přesně zpracované ...  celý článek
9. 1. 2013
 
Ilustrační obrázek

Psychologie prodeje – 7. část

Pro úspěšný obchod je kromě odborných znalostí důležitá také duševní pohoda a dobrá nálada. Je mnoho negativních vlivů, které přicházejí z mnoha směrů ...  celý článek
12. 9. 2012
 
Ilustrační fotografie

Gentlemanská dohoda v optice

Je to již více než 20 let, co první kolegové optici vstoupili do vod soukromého podnikání v oční optice. Většina z nich se prostřednictvím malé ...  celý článek
20. 6. 2012
 
Ilustrační obrázek

Psychologie prodeje – 6. část: Není optik jako optik

Jedna z důležitých zásad při prodeji a přístupu k zákazníkovi je vystupovat před ním suverénně, sebejistě a uvolněně. Takto působíme na zákazníka pouze ...  celý článek
21. 5. 2012
 
ilustrační fotografie

Krok vpřed a dva zpět – ohlédnutí za rokem 2011 v optikách

Je jasné, že na rok 2011 nebudeme vzpomínat jako na rok, který se v oční optice skutečně vydařil.  celý článek
23. 3. 2012
 

Psychologie prodeje – 4. část

Zopakujme si na úvod opět tři pravidla z předešlé části. Našeho zákazníka-partnera nesmíme hodnotit podle vzhledu, oblečení, výrazu obličeje nebo podle ...  celý článek
5. 1. 2012
 

Psychologie prodeje – 3. část

Zopakujme si nejprve první dvě pravidla z minulé části. Za prvé: to nejdůležitější, v čem musíme mít jasno, je to, jakého cíle chceme dosáhnout. Za ...  celý článek
1. 9. 2011
 

Psychologie prodeje – 2. část

Minule jsme si vyjmenovali několik pravidel, která bychom měli dodržovat při komunikaci se zákazníkem či obchodním partnerem. Nyní si podrobně ...  celý článek
1. 6. 2011
 

Psychologie prodeje

Úvod O tom, co je psychologie prodeje, bylo již hodně napsáno a často se o tom také diskutuje. Názory na to, jak bychom měli přistupovat k ...  celý článek
2. 12. 2010
 

Přinese nám vzdělávání věrné klienty?

Důsledky celkového zpomalení ekonomiky v loňském roce jsme v optickém oboru pocítili především jako zostření konkurenčního tlaku. Tím se ovšem do ...  celý článek
3. 9. 2010
    [ Katalog firem ]

Oční Optika Jaroslav Policar

Prodej brýlových obrub a sortimentu z oboru oční optiky. Výroba brýlí na ...

City optik s.r.o.

Prodáváme běžné i speciální brýle a optické pomůcky. Nabízíme opravy ...

FOKUS v.o.s., Uherský Brod

Kvalitní a komplexní péče o zrak. Široký výběr cenově dostupných korekčních ...

MEOPH s.r.o.
Kontaktní čočky Vidi Comfort, Vidi Oxy. Multifunkční roztok Vidi OxyClean ...

Eiffel optic, Praha 2

Prodej a zhotovování brýlí, nejmodernější způsob korekce zrakových vad ...

Jan Vodehnal - oční optik ...

Prodej slunečních a dioptrických brýlí, optických pomůcek a kontaktních ...

Katarakta je ztráta průhlednosti oční čočky
Refrakční stav oka ve vztahu k ...
Lidské oko je živý, velice jemný organizmus. Kvalita obrazu závisí na průhlednosti optických ...
Přístroje pro měření fúzních rezerv
Přístroje pro měření fúzních ...
Přístroje můžeme rozdělit podle způsobu navození potřeby fúzní vergence do dvou kategorií. V první ...
Ztráta centrálního vidění při věkem podmíněné makulární degeneraci výrazně omezuje možnost řídit automobil
Když se jízda autem stane ...
Lidé, kteří v opilosti usednou za volant a stávají se tak nebezpečím pro sebe i své okolí, jsou ve ...

Vygenerováno za 0.0823 sec
Informační portál mapující oblast oční optiky a optometrie. Posláním portálu je srozumitelnou formou oslovit co nejširší veřejnost se zájmem o vidění, zrak, módní trendy a konkrétní služby v oblasti oční optiky. Součástí portálu je katalog firem a jejich produktů a služeb.
Publikování nebo šíření obsahu serveru nebo jakékoliv části zveřejněného materiálu jakoukoliv formou je bez předchozího písemného souhlasu vydavatele zakázáno.

2017 © 4stav.cz | Provozovatel: EXPO DATA spol. s r.o. | Webmaster: ORAX, s.r.o.,  EXPOCOMP, spol. s r.o.