Silmo nabídne především novinky z oblasti brýlových obrub.
Foto: Collectif Stephane Laure
Mimořádný důraz kladou organizátoři i letos na bohatý odborný doprovodný program, z něhož vybíráme:
Fashion Style - zóna módy na ploše 1.000 m2 nabídne přehlídky návrhů módních značek.
Fórum Trendů představí nejzajímavější exponáty veletrhu.
Workshop Merchandising je služba na klíč pro všechny oční optiky, kteří mají zájem o dynamické podnikání. Jde o konferenční zónu s centrem informací na téma „10 pravidel merchandisingu“.
SILMO Academy - letošním hlavním tématem kolokvia je zraková únava zejména u dětí a dospívajících. Odborný seminář bude doplněn o praktické postupy, které mohou zrakovou únavu zmírnit či dokonce odstranit. V průběhu kolokvia budou uváděny příklady konkrétního vývoje ve všech věkových skupinách.
SILMO d’OR - pravděpodobně nejvýznamnější událost veletrhu, mezinárodní cena uznávaná celým oborem oční optiky. Uděluje se během slavnostního ceremoniálu v několika kategoriích a podporuje talent, kvalitu, originalitu, inovace a nové technologie.
Přehlednější prostorové uspořádání
Organizátoři letos změnili dispozici sektorů a připravili také nové výstavní plochy, aby tím zpřehlednili nabídku a umožnili efektivnější prohlídku. Jednotlivé sektory budou označeny piktogramy, všechny plochy tak budou dobře viditelné a návštěvníci se na veletrhu lépe zorientují a ušetří čas při prohlídce všech 11 sektorů, v nichž se představí módní návrháři, luxusní brýle, licenční a vývozní značky, sportovní brýle, vybavení pro optiky...
Tři otázky pro prezidenta veletrhu SILMO Philippa Lafonta
Jak si představujete letošní ročník?
Měl by do určité míry navázat na ročníky předchozí. I přes různé ekonomické výkyvy a tlaky bychom měli hájit naše hodnoty, které jsou profesní veřejností tak ceněny. SILMO je akcí, která je trvalá a na kterou všichni čekají, je to každoroční plodné obchodní setkání zástupců celého odvětví oční optiky. Nesmíme v žádném případě usnout na vavřínech, veletrh se dále vyvíjí, posouvá a přizpůsobuje požadavkům návštěvníků i vystavujících. Proto jsme také změnili dispozici veletrhu, abychom zpřehlednili naši nabídku a umožnili efektivnější prohlídku v atraktivním a přívětivém prostředí.
Jaké má veletrh SILMO ambice?
Z obchodního hlediska je trend pozitivní - máme věrné vystavovatele, kteří se každoročně účastní, a zároveň přicházejí i nové společnosti, což svědčí o dynamice celého odvětví. Jsme si vědomi toho, že firmy velice pečlivě sledují návratnost investice a využitého prostoru. Pokud jde o návštěvníky, rádi bychom dosáhli dalšího nárůstu jejich počtu, a to i díky posunu termínu konání, kdy nově na žádost francouzských optiků zahrnujeme i pondělí (při zachování čtyřdenní délky). Věříme, že se efekt dostaví!
Jaký je váš názor na vývoj veletrhu jakožto komunikačního nástroje?
V globalizovaném světě zůstávají veletrhy skutečným prostorem pro setkání a obchod, to však nebrání dalšímu vývoji: budoucí lídři nebudou stejní jako ti současní. Je třeba vnímat změny, ke kterým dochází v hlavních hospodářských zónách: Evropa, Asie, Amerika, atd. Všechny mezinárodní veletrhy jako SILMO vyvíjejí služby a nástroje, které jsou k dispozici po celý rok. A k tomu je třeba ještě připočíst i aktivní působení v zahraničí - je důležité, abychom byli přítomni v oblastech, které představujíc trhy budoucnosti.
Bližší informace týkající se vstupenek, zájezdu, ubytování apod. návštěvníkům ochotně poskytnou v pražské kanceláři veletrhu Active Communication, e-mail info@francouzskeveletrhy.cz.
Redakce
Autor: redakce
2023 © 4stav.cz | Provozovatel: EXPO DATA spol. s r.o. | Webmaster: ORAX, s.r.o., EXPOCOMP, spol. s r.o.