4oci.cz
Topografie OP
Individuální kontaktní čočky ...
Na podzim 2019 jsem měl telefonát z Brna od kolegy optometristy Tomáše Pospíchala, který se ...
eLegal se dlouhodobě zaměřuje na marketingové právo a regulaci reklamy ve zdravotnictví.
Co změnila novela zákona o ...
Od 26. května 2021 platí nová pravidla regulace reklamy pro zdravotnické prostředky, tedy produkty ...
Riziko vzniku a progrese zejména VPMD a senilní katarakty lze ovlivnit dostatečným příjmem antioxidantů a dalších látek esenciálních pro zdraví očí.
Nemoci oka související s věkem ...
S pokračujícím trendem zvyšování délky života a stárnutí populace se prevalence nemocí oka ...

Ako zabojovať o zákazníka v čase krízy

28. 8. 2009

Kríza je dnes všade okolo nás. Niektorí sme sa s ňou už stretli „osobne“, niektorí len sprostredkovane, alebo sme mohli pozorovať, čo to urobilo s ľuďmi v našom okolí. Nech je to ako je, určite sme tento fenomén stihli zaregistrovať v biznise. V niektorých optikách je oveľa menej zákazníkov, mnohí z nich vyhľadávajú tovar za čo možno najnižšie ceny, prípadne sa snažia rozhodnutie o nákupe odložiť na neskôr. Naopak, v niektorých optikách sa môžeme stretnúť aj s tým, že zákazníci sú pripravení aj na nákup vo vyšších cenových reláciách, vyžadujú však tomu adekvátne benefity produktu.

 

Ako sa zmenil spotrebiteľ?
V období rastu a rozkvetu ekonomiky sme si zvykli na to, že si môžeme dovoliť utrácať oveľa viac a tak aj naše nákupné rozhodnutie neboli vždy celkom premyslené. Súčasné obdobie spôsobilo, že spotrebitelia sa stávajú striedmejšími a táto vlastnosť im dlhšiu dobu zostane aj po zlepšení celkovej ekonomickej situácie. Inak povedané – spotrebitelia sa naučili utrácať a teraz sa mnohí z nich musia učiť šetriť. Zákazníci sa snažia hľadať nové spôsoby, ako nakupovať a budú sa v budúcnosti oveľa viac zaujímať o protihodnotu, ktorú za svoje peniaze získajú.

Vo všeobecnosti môžeme povedať, že nákupné správanie zákazníkov sa zmenilo. Nakupujúci sa zamerajú viac na hodnotu tovaru a služieb, budú vyžadovať viac podrobnejších informácií, stúpnu nároky na starostlivosť a pozáručný servis. Jednoducho povedané – aby sme oslovili zákazníka, je potrebné použiť nové argumenty.

Kompletní text najdete v časopisu Česká oční optika srpen 2009

 

Autor:  Zdenka Sivičeková  

    [ Katalog firem ]

OČNÍ OPTIKA Lucie Nagyová

Měření zraku, aplikace kontaktních čoček.

Dr.Optik

Provoz oční optiky s nabídkou služeb očního specialisty.

Oční optika Růžena Augustinová

Prodej dioptrických brýlí, slunečních brýlí a kontaktních čoček. Měření ...

Fokus Optik, a.s., Dačice

Kvalitní a komplexní péče o zrak. Široký výběr cenově dostupných korekčních ...

Oční optika TH OPTIK

Brýlové obruby obyčejné i módní, pouzdra, odlehčená a ztenčená skla ...

Oční optika Otto Němec

Brýle sluneční, sportovní a ochranné. Aplikace kontaktních čoček. Kompletní ...

Topografie OP
Individuální kontaktní čočky ...
Na podzim 2019 jsem měl telefonát z Brna od kolegy optometristy Tomáše Pospíchala, který se ...
eLegal se dlouhodobě zaměřuje na marketingové právo a regulaci reklamy ve zdravotnictví.
Co změnila novela zákona o ...
Od 26. května 2021 platí nová pravidla regulace reklamy pro zdravotnické prostředky, tedy produkty ...
Riziko vzniku a progrese zejména VPMD a senilní katarakty lze ovlivnit dostatečným příjmem antioxidantů a dalších látek esenciálních pro zdraví očí.
Nemoci oka související s věkem ...
S pokračujícím trendem zvyšování délky života a stárnutí populace se prevalence nemocí oka ...

Vygenerováno za 0.0378 sec
Informační portál mapující oblast oční optiky a optometrie. Posláním portálu je srozumitelnou formou oslovit co nejširší veřejnost se zájmem o vidění, zrak, módní trendy a konkrétní služby v oblasti oční optiky. Součástí portálu je katalog firem a jejich produktů a služeb.
Publikování nebo šíření obsahu serveru nebo jakékoliv části zveřejněného materiálu jakoukoliv formou je bez předchozího písemného souhlasu vydavatele zakázáno.

Cookies

2024 © 4stav.cz | Provozovatel: EXPO DATA spol. s r.o. | Webmaster: ORAX, s.r.o.,  EXPOCOMP, spol. s r.o.