4oci.cz
Topografie OP
Individuální kontaktní čočky ...
Na podzim 2019 jsem měl telefonát z Brna od kolegy optometristy Tomáše Pospíchala, který se ...
eLegal se dlouhodobě zaměřuje na marketingové právo a regulaci reklamy ve zdravotnictví.
Co změnila novela zákona o ...
Od 26. května 2021 platí nová pravidla regulace reklamy pro zdravotnické prostředky, tedy produkty ...
Riziko vzniku a progrese zejména VPMD a senilní katarakty lze ovlivnit dostatečným příjmem antioxidantů a dalších látek esenciálních pro zdraví očí.
Nemoci oka související s věkem ...
S pokračujícím trendem zvyšování délky života a stárnutí populace se prevalence nemocí oka ...

Imago – tvořivost s německou jistotou

29. 1. 2009

Na začátku tohoto roku se na stranicích všech modelů brýlí společnosti Imago začaly objevovat symboly Shivova oka. „Tento symbol nekonečného pohybu a hlubšího vnitřního pohledu na svět nám připomíná stálý vývoj, kreativitu a nutnost neuváznout myšlenkově na jednom místě,“ hrdě vyhlašují Rainer Laepple a Marco Finster, majitelé společnosti Imago.

Imago

Originální velikost  Imago

Foto: redakce

Imago Imago Imago

 

Co skutečně přináší společnost Imago do Čech?
„Společnost Imago nás v Čechách může oslovit zejména schopností vyhovět potřebám skutečné středoevropské klientely,“ odpovídá Jan Judl ze společnosti Vegan. „Zkušený výrobce brýlových obrub, který se nechce profilovat ve stylu italských extravagantních módních značek a soustředí se na klientelu ve střední a severní Evropě, musí vyhovět praktickým nárokům optiků, potřebám a vkusu zákazníků, zároveň je ale vždy inspirovat a posouvat dopředu. To vše v minimální cenové hladině. Není to lehké, ale společnosti Imago se to daří.“

Historie společnosti
Historie společnosti Imago GmbH začala v roce 1990, kdy Rainer Laepple převzal společnost Alfreda Gassnera, distributora italských optických značek, a rozjel svůj podnik na osmdesáti metrech čtverečních v podzemních kancelářích v Mnichově.

Již v roce 1991 se však společnost přemístila do výrazně větších prostor a představila své první tři modely IMAGO, pojmenované jednoduše UNO, DUE a TRE. Společnost se také přejmenovala na „IMAGO THE ITALIAN EYEWARE CONNECTION GMBH“. V té době dostala společnost ten správný rytmus a začala se rychle vyvíjet.
Imago latinsky znamená „tvar, myšlenku, představu nebo obraz“. A skutečně, brýlové obruby značek Imago a Ogami jsou hravé, plné představivosti a tvarem přesně odpovídají požadavkům středoevropských klientů.
Kolekce společnosti IMAGO se nyní prodávají ve 25 zemích po celém světě. Distribuci zajišťují pouze pečlivě vybrané velkoobchody. Výběrová řízení trvají až půl roku a ověřují schopnost vybrané firmy zajistit kvalitní servis pro všechny značky.
„Chceme optikům zajistit maximální pohodlí. Z vlastní zkušenosti víme, že kvalitu značky optik posuzuje i podle možností, které mu skrze velkoobchod výrobce dává,“ říká Marco Finster.
V roce 1995 se společnost ještě jednou přejmenovala na „IMAGO THE GERMAN EYEWARE CONNECTION GMBH“ a přestěhovala se na 360 metrů čtverečních do nových kanceláří.
Imago pak začalo představovat nové značky, začalo pracovat s novými materiály. Jak značka postupně rostla, našla si i vlastní sídlo 30 kilometrů od Mnichova, vybudovala předváděcí centrum a začala se účastnit všech důležitých světových výstav.

V České republice a na Slovensku distribuuje značky Imago a Ogami společnost Vegan spol. s r.o.

 

Autor:  Jan Judl  Martin Ježek  

    [ Katalog firem ]

Optika Hrežík

Kompletní služby v oboru oční optika - brýle a brýlová skla od značkových ...

Oční optika Věra Kudláčková

Velký výběr značkových brýlových obrub, brýlová skla všech typů, sluneční ...

Optika Srncová

Prodej slunečních a dioptrických brýlí.

HIPPOKRATES BOSKOVICE a.s.

Kvalitní brýlové obruby, kompletní nabídka dioptrických čoček. Prodej ...

Optika HB

Široký sortiment brýlových obrub. Brýle na čtení, na dálku, na počítač. HOYA ...

M optik studio

Brýlové obruby světových značek, sluneční brýle, kontaktní čočky a ...

Topografie OP
Individuální kontaktní čočky ...
Na podzim 2019 jsem měl telefonát z Brna od kolegy optometristy Tomáše Pospíchala, který se ...
eLegal se dlouhodobě zaměřuje na marketingové právo a regulaci reklamy ve zdravotnictví.
Co změnila novela zákona o ...
Od 26. května 2021 platí nová pravidla regulace reklamy pro zdravotnické prostředky, tedy produkty ...
Riziko vzniku a progrese zejména VPMD a senilní katarakty lze ovlivnit dostatečným příjmem antioxidantů a dalších látek esenciálních pro zdraví očí.
Nemoci oka související s věkem ...
S pokračujícím trendem zvyšování délky života a stárnutí populace se prevalence nemocí oka ...

Vygenerováno za 0.0558 sec
Informační portál mapující oblast oční optiky a optometrie. Posláním portálu je srozumitelnou formou oslovit co nejširší veřejnost se zájmem o vidění, zrak, módní trendy a konkrétní služby v oblasti oční optiky. Součástí portálu je katalog firem a jejich produktů a služeb.
Publikování nebo šíření obsahu serveru nebo jakékoliv části zveřejněného materiálu jakoukoliv formou je bez předchozího písemného souhlasu vydavatele zakázáno.

Cookies

2024 © 4stav.cz | Provozovatel: EXPO DATA spol. s r.o. | Webmaster: ORAX, s.r.o.,  EXPOCOMP, spol. s r.o.