Brýle Gucci v třešňové barvě (GG 3513s) – výjimečně z kůže – k letošnímu 90. výročí značky
Zdroj: Press Office Safilo Group
Každý člověk si totiž vybere tu svoji módu podle svého příběhu: podle toho, jaký je, co má rád, jaká má přání, ale i toho, kde se cítí dobře. Takže to, co teď máte na sobě, pokud jste zrovna prošli kolem náhodného zrcadla – což mimochodem doporučují i učitelé-sportovci, dívat se ve městě do zrcadel, protože se člověk okamžitě narovná, aby vypadal šik – odráží vaše potřeby, vaši náladu, vaši potřebu určité barvy a určitého tvaru.
Slova o emoci, impulsu a exkluzivitě platí i v případě brýlí, o kterých si dnes budeme povídat. Jak už zaznělo v únoru, tato značka letos slaví devadesát let. Při této příležitosti vydala speciální řadu brýlí s názvem 1921, což je rok, kdy byla ve Florencii založena. Brýle navrhla Frida Giannini a vzdává jimi hold řemeslu a luxusním materiálům, se kterými se ve firmách dbajících na tradici pracuje.
Mluvíme o značce Gucci. Brýle, na které se teď díváte na přiložených fotografiích, jsou z kůže, což je u brýlí nezvyklý materiál. Mají mohutnější klasický tvar. Na levé stranici je destička z osmnáctikarátového zlata s vyrytým nápisem G. Gucci Firenze 1921. Existují ve třech barvách: třešňová, béžová a hnědá. Uloženy jsou v koženém pouzdře. Od července jsou k dispozici v buticích po celém světě a od září pak ve vybraných optikách.
Po této informaci lze navázat a uvést další myšlenku z výše zmiňované přednášky. Zněla, že na luxus se v naší zemi zatím můžeme pouze dívat, protože jsme jeho tradici v 50. letech přerušili. Zkusme popřemýšlet o tom, co to pro nás znamená, ať už v jakékoliv oblasti.
Slova o dívání se je možné vztáhnout i na tyto brýle. Pod slovem luxus si přitom nepředstavujme snahu někoho vzít na hůl, ale to, co je dokonale vytvořené a má svou cenu. (Pokud by tomu tak nebylo, brzy by se to poznalo a výrobce by měl z ostudy v našem případě brýle.) V jakémkoliv oboru nám to, co je do detailu propracované a výjimečné, slouží jako vzor a inspirace. Podívejme se na tyto brýle, abychom viděli, že – a zde se opět vracím k přednášce – nejdůležitější je nápad, kvalita a to, jak se ostatním představí. Inspirujme se tedy, a to v čemkoliv, co děláme.
Mimochodem, aby to nebylo tak jednoduché, platit bude vždy i druhá strana mince, ukázkový příběh o ženě z knihy o marketingu, která od prodejce koupila luxusní výrobek jen proto, aby mu vyvrátila jeho slova, že si jej nemůže dovolit. Tipuji, že byla na sebe pak pěkně rozzlobená, protože si nechala vnutit něco, co neodpovídalo její potřebě.
A poučení?
Žasnout nad něčím výjimečným je skvělé a ...
druhou polovinu poučení si doplňte podle svého pohledu, vnímání i zkušeností.
Text: Eva Klapalová, informace o brýlích: Press Office Safilo Group.
Zdroj: Press Office Safilo Group
2024 © 4stav.cz | Provozovatel: EXPO DATA spol. s r.o. | Webmaster: ORAX, s.r.o., EXPOCOMP, spol. s r.o.