4oci.cz
Topografie OP
Individuální kontaktní čočky ...
Na podzim 2019 jsem měl telefonát z Brna od kolegy optometristy Tomáše Pospíchala, který se ...
eLegal se dlouhodobě zaměřuje na marketingové právo a regulaci reklamy ve zdravotnictví.
Co změnila novela zákona o ...
Od 26. května 2021 platí nová pravidla regulace reklamy pro zdravotnické prostředky, tedy produkty ...
Riziko vzniku a progrese zejména VPMD a senilní katarakty lze ovlivnit dostatečným příjmem antioxidantů a dalších látek esenciálních pro zdraví očí.
Nemoci oka související s věkem ...
S pokračujícím trendem zvyšování délky života a stárnutí populace se prevalence nemocí oka ...

Brýle z kůže

26. 8. 2011

Na nedávné přednášce Josef Ťapťucha, který poutavě přednáší o módě, zazněla slova, že móda je především radost, emoce, impuls a má proto také odjakživa punc exkluzivity.

Brýle Gucci v třešňové barvě (GG 3513s) – výjimečně z kůže – k letošnímu 90. výročí značky

Originální velikost  Brýle Gucci v třešňové barvě (GG 3513s) – výjimečně z kůže – k letošnímu 90. výročí značky

Zdroj:  Press Office Safilo Group

Brýle Gucci v třešňové barvě (GG 3513s) – výjimečně z kůže – k letošnímu 90. výročí značky Brýle Gucci (GG 3513s) z kůže – tentokrát v khaki barvě Brýle Gucci (GG 3513s) z kůže v přírodní hnědé barvě

 

 

Každý člověk si totiž vybere tu svoji módu podle svého příběhu: podle toho, jaký je, co má rád, jaká má přání, ale i toho, kde se cítí dobře. Takže to, co teď máte na sobě, pokud jste zrovna prošli kolem náhodného zrcadla – což mimochodem doporučují i učitelé-sportovci, dívat se ve městě do zrcadel, protože se člověk okamžitě narovná, aby vypadal šik –  odráží vaše potřeby, vaši náladu, vaši potřebu určité barvy a určitého tvaru. 

 

Slova o emoci, impulsu a exkluzivitě platí i v případě brýlí, o kterých si dnes budeme povídat. Jak už zaznělo v únoru, tato značka letos slaví devadesát let. Při této příležitosti vydala speciální řadu brýlí s názvem 1921, což je rok, kdy byla ve Florencii založena. Brýle navrhla Frida Giannini a vzdává jimi hold řemeslu a luxusním materiálům, se kterými se ve firmách dbajících na tradici pracuje. 

 

Mluvíme o značce Gucci. Brýle, na které se teď díváte na přiložených fotografiích, jsou z kůže, což je u brýlí nezvyklý materiál. Mají mohutnější klasický tvar. Na levé stranici je destička z osmnáctikarátového zlata s vyrytým nápisem G. Gucci Firenze 1921. Existují ve třech barvách: třešňová, béžová a hnědá. Uloženy jsou v koženém pouzdře. Od července jsou k dispozici v buticích po celém světě a od září pak ve vybraných optikách.   

 

Po této informaci lze navázat a uvést další myšlenku z výše zmiňované přednášky. Zněla, že na luxus se v naší zemi zatím můžeme pouze dívat, protože jsme jeho tradici v 50. letech přerušili. Zkusme popřemýšlet o tom, co to pro nás znamená, ať už v jakékoliv oblasti.

 

Slova o dívání se je možné vztáhnout i na tyto brýle. Pod slovem luxus si přitom nepředstavujme snahu někoho vzít na hůl, ale to, co je dokonale vytvořené a má svou cenu. (Pokud by tomu tak nebylo, brzy by se to poznalo a výrobce by měl z ostudy v našem případě brýle.) V jakémkoliv oboru nám to, co je do detailu propracované a výjimečné, slouží jako vzor a inspirace. Podívejme se na tyto brýle, abychom viděli, že – a zde se opět vracím k přednášce – nejdůležitější je nápad, kvalita a to, jak se ostatním představí. Inspirujme se tedy, a to v čemkoliv, co děláme.

 

Mimochodem, aby to nebylo tak jednoduché, platit bude vždy i druhá strana mince, ukázkový příběh o ženě z knihy o marketingu, která od prodejce koupila luxusní výrobek jen proto, aby mu vyvrátila jeho slova, že si jej nemůže dovolit. Tipuji, že byla na sebe pak pěkně rozzlobená, protože si nechala vnutit něco, co neodpovídalo její potřebě.

 

A poučení?

 

Žasnout nad něčím výjimečným je skvělé a ...

 

druhou polovinu poučení si doplňte podle svého pohledu, vnímání i zkušeností.  

 

Text: Eva Klapalová, informace o brýlích: Press Office Safilo Group.

 

Zdroj:  Press Office Safilo Group   

    [ Katalog firem ]
AMBG LTD, s.r.o.
Distributor značkových brýlových obrub COTTET, K-ACTOR, KOALI, LIGHTEC ...

Oční optika Melzer

Nabídka trendových i klasických brýlových obrub tuzemské i zahraniční ...

WHITE STAR Trading s.r.o.

Velkoobchod brýlovými obrubami, slunečními brýlemi a dětskými brýlemi.

Ludmila Veselá - Oční optika

Prodej oční optiky, kontaktních čoček a slunečních brýlí.

GrandOptical, OC Letňany (u Tesca)

Měření zraku, široká nabídka dioptrických i slunečních brýlí, brýlových i ...

Oční optika Bílovec

Prodej brýlí, čoček a optických doplňků.

Topografie OP
Individuální kontaktní čočky ...
Na podzim 2019 jsem měl telefonát z Brna od kolegy optometristy Tomáše Pospíchala, který se ...
eLegal se dlouhodobě zaměřuje na marketingové právo a regulaci reklamy ve zdravotnictví.
Co změnila novela zákona o ...
Od 26. května 2021 platí nová pravidla regulace reklamy pro zdravotnické prostředky, tedy produkty ...
Riziko vzniku a progrese zejména VPMD a senilní katarakty lze ovlivnit dostatečným příjmem antioxidantů a dalších látek esenciálních pro zdraví očí.
Nemoci oka související s věkem ...
S pokračujícím trendem zvyšování délky života a stárnutí populace se prevalence nemocí oka ...

Vygenerováno za 0.1416 sec
Informační portál mapující oblast oční optiky a optometrie. Posláním portálu je srozumitelnou formou oslovit co nejširší veřejnost se zájmem o vidění, zrak, módní trendy a konkrétní služby v oblasti oční optiky. Součástí portálu je katalog firem a jejich produktů a služeb.
Publikování nebo šíření obsahu serveru nebo jakékoliv části zveřejněného materiálu jakoukoliv formou je bez předchozího písemného souhlasu vydavatele zakázáno.

Cookies

2024 © 4stav.cz | Provozovatel: EXPO DATA spol. s r.o. | Webmaster: ORAX, s.r.o.,  EXPOCOMP, spol. s r.o.