Co bylo letos na veletrhu hlavním tahákem?
1. Semináře na téma Jak zaujmout výlohou, následně nabídnout zboží a poté je také prodat. Výsledek: přehlídka 6 výkladních skříní na určitá témata na veletrhu Silmo, u nichž odborníci na propagaci nabídli svoje tipy, triky a rady.
2. Zvláštní ocenění Silmo za udržitelný rozvoj společnostem, které dbají na ekologii.
3. Virtuální zrcadlo neboli terminály, kde si můžete zboží vyzkoušet naživo ve 3D.
Jaké budou trendy na rok 2010?
1. Mícháme kultury a styly
aneb tavicí kotlík. Základem je městský styl pohrávající si s dalšími prvky ze všech možných zeměpisných míst.
Barvy: rudý lesk, svítivá zeleň, půlnoční modř, ohnivá žluť.
Tvary: geometrické, vejcovité, čisté linie.
Materiály: především plast, s povrchovými efekty: tj. nápisy, minikoláže, grafické prvky – fantazii se meze nekladou.
2. Zpět ke kořenům
aneb kombinace autentického a moderního.
Barvy: písková, žlutohnědá, béžová s nádechem zlaté, anýzově žlutá, barva žita či barva šlehačky.
Tvary: jemné, s liniemi, které podtrhují osobnost.
Materiály: přírodní, např. dřevo, kůže, rohovina.
3. Poezie – mocná čarodějka
aneb pomiňte na chvíli technologii a berte brýle jen jako estetický doplněk.
Barvy: bílá, odstíny šedi, barva oblázků, nazelenalá, světle žlutá, narůžovělá.
Tvary: jednoduché, výsledkem je křehká krása.
Materiály: plast propletený s kovem, tj. tvorba překvapujících linií.
K zamyšlení – fórum „Kdybych tak mohl/a… vidět“
Fórum zaměřené na slabozraké. Snahou bylo změnit postoj lidí s dobrým zrakem k těm, kteří mají zhoršené vidění. Fakta: ve Francii mají slabý zrak 3 miliony lidí, z nichž je 80 000 dětí. Do roku 2030 bude podle odhadů odborníků mít 30 % populace věk nad 80 let, což znamená, že počet lidí se zrakovými obtížemi se bude zvyšovat a tito lidé budou potřebovat naši pomoc.
K zamyšlení II aneb pro sběratele čísel
Novinka pro příští ročník
Veletrh Silmo se příští rok přestěhuje do nových moderních prostor výstavního centra Paris-Nord Villepinte. Setkání optiků zde proběhne 23.–26. 9. 2010.
SILMO D’OR – vítězové v jednotlivých kategoriích
Brýlové čočky
SERENGETI za výrobek POLAR PhD
Obruby – technologická inovace
ROLF za výrobek IMPERATOR
Brýle pro děti
JULBO za výrobek TANGO
Brýle pro teenagery
IDC za výrobek KUMI od spol. Eye’DJ
Sportovní brýle
DEMETZ za výrobek TRANSLATION
Přístroje pro krátkozraké
ESSILOR za výrobek AFTER
Kategorie Brýlové obruby (styl, design)
MOREL za výrobek SEVILLE od spol. NOMAD
Sluneční brýle
RODENSTOCK za výrobek P’8481 od spol. PORSCHE DESIGN
Village – brýlové obruby (styl, design)
DEROME BRENNER za výrobek HARLEM
Village – sluneční brýle
FACE à FACE za výrobek MIAMI
Dílenské přístroje a nářadí
ESSILOR za výrobek Mr. BLUE
Přístroje na testování zraku
NIDEK za výrobek ARK-560 A
Kategorie Luxusní zboží
EXALTO za výrobek ATOM
Ekologický výrobek
BOZ za výrobek Kit PLV BOZ
Doplňky
ALAIN MIKLI Diffusion za výrobek DELFINA
Optické přístroje
BUSHNELL za výrobek BackTrack
Kontaktní čočky
JOHNSON&JOHNSON za výrobek 1 Day ACUVUE TruEye
Speciální cena Ekologie
LINKSIN
Autor: redakce
2024 © 4stav.cz | Provozovatel: EXPO DATA spol. s r.o. | Webmaster: ORAX, s.r.o., EXPOCOMP, spol. s r.o.