Nový prezident veletrhu Philippe Lafont má za sebou zkušenosti z rodinného podnikání v oboru. Jeho dědeček si založil optiku v roce 1923 v Paříži ve čtvrti Madeleine. Philippe Lafont spolu se svou ženou v roce 1972 prorazili se značkou „Lunettes Lafont“ - brýlové kolekce této značky vyrábí francouzská společnost Thierry S.A. Podnikání Lafontových sklízelo ovoce, proto o sedm let později založili pro svoji značku vlastní distribuční společnost. Na veletrhu Silmo pravidelně vystavují od roku 1981. Oba synové se připojili k rodinnému podniku, první vede oddělení designu, druhý se věnuje marketingu a propagaci. Značku Lafont prodává po celém světě přibližně 13.000 optik.
Guy Charlot veletrh pozvedl novými nápady hlavní pilíře, na kterých veletrh stojí - ceny Silmo d’Or, Village (ocenění v rámci ceny Silmo d’Or), Fórum trendů, Akademii Silmo, Připojte se k Silmu, aj. Nyní se zaměří jako prezident sdružení Silmo na způsob, jak veletrh dále rozvíjet a zvyšovat jeho prestiž v zahraničí - například v Indii či Brazílii. Zabývat se bude také oblastí propagace oboru a vzdělávání.
Philippe Lafont tedy přebírá veletrh, který se vždycky dívá do budoucnosti - minulý rok se ostatně přesunul do nového místa, na výstaviště Paris-Nord Villepinte.
Překlad textu ( výběr): Eva Klapalová
Zdroj: vybráno z tiskových zpráv veletrhu Silmo
2024 © 4stav.cz | Provozovatel: EXPO DATA spol. s r.o. | Webmaster: ORAX, s.r.o., EXPOCOMP, spol. s r.o.